به گزارش عیوق، «علی اکبر سلمانی» امروز، سه شنبه در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با قدردانی از تلاش صادقانه کارمندان شهرستانی بنیاد شهید در خدمت رسانی به ایثارگران گفت: خدمتگزاری در سطح ادارات شهرستانی باید به نحوی باشد که دیگر، احساس نیازی برای مراجعه به ستاد استان به وجود نیاید.
وی تاکید کرد: اگر در پاسخگویی به ایثارگران، نگاه ما در راستای حل مشکلات این عزیزان با اختصاص وقت کافی و ارائۀ توضیحات مستند به دستورالعمل های ابلاغی و در عین حال با رویکردی دلسوزانه باشد، علاوه بر اینکه رضایت خداوند متعال و دعای خیر شهیدان را بهدنبال دارد، باعث می شود ایثارگران بدون نیاز به مراجعه به ستاد استان، به صورت مستقیم از بنیاد محل پروندۀ خود خدمات قانونی را دریافت کنند.
سلمانی با بیان اینکه گاهی اوقات مشکلات ایثارگران باید در جای دیگری حل شود، افزود: در این شرایط، هرچند موانعی برای تحقق خواسته ایثارگران وجود دارد اما اخلاق مداری، مسئولیت پذیری در قبال کارگشایی از مشکلات، گشاده رویی، خوش برخوردی و حفظ حرمت ایثارگران باعث می شود آنان با احساس آرامش و رضایتمندی، بنیاد شهید را ترک کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با بیان اینکه مراجعه کنندگان به ادارات تشنه رفتار مناسب و تکریم هستند، گفت: در مواردی که همکار شهرستانی نیاز به کسب اطلاعات بیشتر برای پاسخگویی دقیق به مراجعان دارد، بهره گیری از راهنمایی تلفنی کارشناس متناظرش در ستاد استان، بهترین راهکار است.
سلمانی همچنین با تاکید بر لزوم اهتمام بیش از گذشته شخص مدیران به حضور در نماز جماعت، از آنان خواست کارمندان حوزه خود را نیز به شرکت در نماز جماعت ترغیب کنند.
در این جلسه هر یک از اعضای شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در سخنان جداگانه ای به طرح دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.
انتهای پیام/